22 Νοε 2013

Το μυστικό για να χάσετε βάρος

Αν θέλετε να χάσετε βάρος, αλλά δεν είστε οπαδός του γυμναστηρίου, τα αποτελέσματα μιας νέας μελέτης θα μπορούσαν να σας προσφέρουν μια ευπρόσδεκτη εναλλακτική λύση.
Το μυστικό για να χάσετε βάρος
Οι άνθρωποι που ξυπνούν και κοιμούνται την ίδια ώρα κάθε μέρα είναι πιο αδύνατοι σε σχέση με εκείνους που έχουν ακανόνιστες ώρες ύπνου, σύμφωνα με μια νέα μελέτη.
Οι ερευνητές μελέτησαν περισσότερες από 300 γυναίκες, ηλικίας από 17 έως 26 ετών, κατά τη διάρκεια αρκετών εβδομάδων και διαπίστωσαν ότι όσες ήταν πιο συνεπείς στις συνήθειες ύπνου, είχαν λιγότερο σωματικό λίπος.
Οι εθελόντριες αξιολογήθηκαν για τη σύνθεση του σώματος τους, και στη συνέχεια τους δόθηκαν οδηγίες για να καταγράφουν τις μετακινήσεις τους κατά τη διάρκεια της ημέρας, και τις συνήθειες του ύπνου τους τη νύχτα.
Το μυστικό για να χάσετε βάρος
Η μελέτη, που δημοσιεύεται στο έντυπο ''American Journal of Health Promotion'', διαπίστωσε ότι λιγότερες από 6,5 ώρες, ή περισσότερες από 8,5 ώρες ύπνου τη νύχτα συνδέονται με υψηλότερα επίπεδα σωματικού λίπους.
Οι γυναίκες με αποκλίσεις μεγαλύτερες των 90 λεπτών στις ώρες ύπνου και αφύπνισης, κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, είχαν υψηλότερα επίπεδα σωματικού λίπους σε σχέση με όσες είχαν αποκλίσεις μικρότερες από 60 λεπτά της ώρας στα ωράρια τους.
Το μυστικό για να χάσετε βάρος
Η καθηγήτρια στην επιστήμη της άσκησης, Bruce Bailey επισήμανε ότι η κακή ποιότητα ύπνου μπορεί να οδηγήσει σε υψηλότερο ποσοστό λίπους του σώματος, επηρεάζοντας τις ορμόνες που σχετίζονται με την όρεξη.
Τονίζει ακόμη ότι υπάρχουν τρόποι για να βελτιωθεί η ποιότητα του ύπνου, όπως η τακτική άσκηση, ή η συνήθεια να διατηρούμε το υπνοδωμάτιό μας ήσυχο και σκοτεινό χρησιμοποιώντας το κρεβάτι μας αποκλειστικά για ύπνο και όχι π.χ. για διάβασμα ή άλλες δραστηριότητες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου